Överkörd

Ja då känner man sig överkörd idag igen då....jäkla träningsvärk:-). Märks att man inte tränat på ca 2 veckor. Och som grädde på moset så har jag ätit & druckit alldeles för mycket gott under påsken! Men det ska man väl få göra också. Det är väl det som kallas livskvalitè:-). Eller hur?!
Hur som helst så är det skönt att köra igång och röra på kroppen igen efter lite ledighet. Jo, jag säger då det. Boxningen är verkligen effektiv! Helt sjuuukt rolig också. Jag rekommenderar den varmt för er som går i träningstankar:-).

Nej, nu ska jag hoppa in  i duschen och göra mig iordning för att åka till Hedemora. Gabriel har nämligen varit med mormor idag på hennes jobb som ligger just där.

Hoppas ni mår bra, kram från oss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0