Sista väggtexten är nu på plats!

Äntligen! Har haft sån beslutsångest var den skulle sitta. Jag provade först på ena väggen i hallen. Men den ville inte fästa där pga att det är en målad vävtapet där. Misstänkte det redan innan men envis som jag är så var jag tvungen att prova ändå:-). Men ok jag fick ge mig, väggen vann! Så sista väggtexten hamnade alltså på sovrumsdörren istället:-) Hade absolut inte tänkt mig det från början, men det blev ju riktigt bra det med:-). Kul att en tråkig vitmålad dörr kan bli så snygg;-). Bjussar på ett par bilder.....

Ha en skön kväll på er♥










Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt det blev!!



Vi åker till Sthlm och bor på hotell i helgen, härligt! =)



Ta hand om er! KRAM

2010-04-22 @ 22:04:59
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0