Pust & stön!

Puh! Idag har det varit en intensiv dag! Den startade som sagt med fotografering hos Lillemor Kax i Hedemora. Vilket gick jättebra! Greta smilade upp sig på varenda bild:-). Hon hade fullt sjå med att försöka fånge ett allvarligt ansiktsuttryck:-D. Ser fram emot bilderna sen.
Sen vidare hem mot Avesta igen och Freddes farmor för ett besök. Jag köpte med papegoj-tulpaner och Wienerbröd till kaffet:-). Dom slank ner fint i kistan(Wienerbröden alltså)! Och vid lunchtid så blev jag bjuden på en härligt god soppa med bröd.

Från farmor till dagis igen för att hämta busungen som skulle på simskolan. Jag och Greta roade oss idag igen med kaffe och nappflaska på torra land:-). Att försöka hinna bada alla tre en sån här dag blir nog ingen njutning. Mest bökigt och stressigt. Nej, då är det är bättre att gå en egen dag hela familjen! Dessutom är ju varmpoolen upptagen av simskolan då. Och den lilla varma plaskpölen som också finns är inte mycket att hurra för! Inte om man är en fryslorts-mamma som jag:-).

Sen hem igen från bad & simskola. Fredde var hemma först idag! (mycket ovanligt hos oss) Så han hade fixat middagen:-) Kyckling & ris med sås, mums!
Sen var det ju åter dags att hoppa i träningskläderna och iväg på boxningen!
Min trogna träningskompanjon, Therese, uteblev idag pga förkylning. Så jag fick köra passet med instruktören. Vilket innebär att alla övningar får göras dubbelt upp, eftersom hon inte gör några alls! Så efter det passet är jag sjukt sluuuut nu!!

Så nu ska träningskläderna av. Sen blir det hopp i duschen och god natt för min del!

Hej så länge & god natt på er♥

Kommentarer
Postat av: Cattis

Haha, kom appropå ris att tänka på när du å Fredde bodde i Nacka och Fredde skulle laga middag och kokade ris för första gången och han var sur för att vattnet kokade bort hela tiden!=) Det är verkligen jättelänge sen nu (om det är någon tröst för honom)!

Kram på er

2010-04-14 @ 07:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0