Världsliga ting....jag vet!

Hej på er!

Idag är det en såndär dag när jag inte riktigt vet vad jag vill. Jag kommer mig liksom inte för med någonting. Utan går mest omkring och förbereder oss inför en ny vecka och måndag igen.....
Jag har tom svårt att bestämma mig för vad jag ska göra till middag;-). Världsliga ting, jag vet! Men lik förbannat så dyker dom upp emellanåt ändå:-). Ska försöka fokusera på kvällen istället med lite mys med min man i soffan, för nästa vecka ser vi knappt skymten av honom eftersom jobbet kräver det.

Så idag blir det inte mycket skrivet här inte.....men jag bjussar på lite bilder ialla fall!

Hoppas er dag har varit bra

 

 
Majskrokar har blivit en stor favorit,
likaså att greja med Duplo med storebror:-)





  
Greta har invigt sittdelen igår. Populärt vid vaket tillstånd!
Men inte lika bra vid sovning tydligen eftersom hon vaknar i den efter alldeles för kort tid.
Vad göra? Byta vagn?! Eller ta tillbaka liggdelen ett tag till?!
Och slutligen en bild på snyggingen påväg på kalas idag:-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är sådär vissa dagar - fast det kan vara skönt ibland också, att bara strosa omkring och inte komma sig för.



Härliga Greta, majskroken är nästan lika stor som henne! Gosan!=)



Eira ville inte heller sova i sin sittdel de första dagarna - allt var så spännande. Men det är MYCKET bättre nu, så här bra har hon aldrig sovit i vagnen. Det kanske blir bättre för er med!!

Kram

2010-04-18 @ 20:32:46
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad tror du om imorgon?!



I vilket fall som helst kan vi väl höras på telefon imorrn bitti/fm! =)



Kram

2010-04-18 @ 22:00:52
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0