Väggorden


Kolla va snyggt det blev!


Dom kom upp illa kvickt idag.......väggorden alltså:-). Och hur snyggt blev det inte då?! Om ni frågar mig så är jag toknöjd:-D. Det blev verkligen det där lilla extra. Mmmm, det är verkligen DETALJERNA som gör det.
Ett väggord har dock inte kommit upp än. Den med texten "A true lovestory never ends". Pga att jag inte riktigt bestämt mig var den ska sitta. Antingen i sovrummet.
Eller i trappen ner till tv rummet, intill det stora fotokollaget på familjen.
Hmmm, får suga lite på den! Eller har ni några bra förslag?!

Strax skall middag fixas. Sen boxning ikväll.
Kram från oss♥

Här kommer ialla fall lite bilder:



Vet inte hur man ställer in kameran i motljus, men det får duga:-)


och en närbild!


och så vardagsrummet igen:-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Blev ju toksnyggt! Förstår om du är nöjd :)



Kram

2010-04-06 @ 18:30:32
URL: http://jessicabergander.blogg.se/
Postat av: Sandra

Å så fint det blev! =)

2010-04-06 @ 21:44:33
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Malin Rabb

Åh,va supersnyggt det blev!!!!!!!!♥♥♥

2010-04-06 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0