Änglavakt

En grind kom ialla fall på plats igår:-). Den viktigaste, här uppe. Och det blev riktigt, riktigt bra. Visar bilder sen när båda är på plats tänkte jag. Sen struntade vi i resten för kvällen och la oss för att se en film istället. Änglavakt, fick det bli. Å, gud, vilken bra film! Det är verkligen en film man får behållning av (som min mormor alltid sa). Såna filmer berör mig verkligen långt in i själen! Det får en att tänka till, stanna upp och vara tacksam för allt man har här i livet! Och att inte tappa tron, på livet och kärleken:-)
Så vet ni inte vad ni ska göra ikväll så tycker jag verkligen att ni ska hyra den, jag rekommenderar den varmt!

Vad har vi på listan idag då? Jo, BVC besök med vaccination för Gretas del. Det är egentligen 1-års sprutan som hon får nu. Men eftersom vi ska till Egypten då så är det bra att ha fått dom innan avresan. Sen ska vi såklart handla lite fredagsgott, Gabriel har beställt lax till middag:-). Fredde blir borta hela kvällen/natten för att fiska kräftor med sin far & bror. Så ikväll blir det fredagsmys ensam med mina små♥.
Och imorgon ska vi både hinna fira barnens mormor som fyller år och äta kräftorna hos svärfar/mor som dom fiskar inatt:-). Så blir det lite dåligt med skrivandet här så vet ni varför.

Nej, nu blir det fruuuuukost:-)

Kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0