Jag har bestämt mig...

Ni vet ju att jag för en tid sedan inhandlade hudprodukter från märket REN. Men att jag inte blev så imponerad alls av resultatet som jag trodde jag skulle bli. Att sen produkterna är väldigt dyra gjorde att jag kände, nej tack! REN:s produkter har alltså inte imponerat på mig, tyvärr.
Efter det har jag sen velat fram och tillbaka vad jag ska testa nästa gång? Och nu har jag slutligen bestämt mig för att köra på DERMANORD:s produkter. Superbra priser, svensktillverkat, ej djurtestat och helt naturligt innehåll. Låter väl bra va:-) Så nu hoppas jag att jag blir lika nöjd med resultatet också. Jag tror produkterna kommer i slutet av veckan och tänkte testa dom ett par tre veckor, sen får ni en liten recension av mig...

Kram på er!




                                               Nej tack!                                                                                              Mitt nya val:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0