Läckra naglar, bebisbesök & en iPhone


                                       Läckert med blått glitter. Lite annat mot vad jag brukar göra:-)


Ville bara visa er hur naglarna ser ut som jag gjorde igår. Snygga va! Det är tur Cissi peppar mig lite att göra lite annorlunda grejer, annars skulle jag väl bara köra på franskt varje gång, ha, ha, ha!! Och numer kan jag stoltsera med att det är mina egna naglar jag bygger gelèn på, istället för att sätta tippar. Dom har vuxit riktigt fort.

Här hemma väntas det idag bebisbesök av lilla Savanna som är åtta veckor. Ni vet min väninna Katarina som var här med magen tidigare i sommras. Har inte hunnit sett underverket än, så det ska bli spännande! Lilla Trixie blir tuffare och tuffare för var dag:-). Imorse busade hon med katterna, vilket endast hon själv uppskattade! Man får ju vara med och ha koll, katter kan man faktiskt inte lita på i alla lägen.

Nej, nu måsta det röjas lite här hemma innan jag får finbesök:-)

Kram kära läsare♥

P.s Fick en iphone av min kära man som bröllopsgåva i fredags, wihiiii! Ska försöka lära mig alla finesser bara:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0