Som du väntat!


Spännande med skolan tycker Gabriel:-)

Då är uppropsdagen avklarad i skolan idag. Det var en Gabriel med en massa myror i brallan som satt i samlingen på mattan. Jo, dom är några busfrön som verkligen hittat varann i klassen. Det kommer säkert vara på både gott och ont. Försöker att inte oroa mig alltför mycket över hur det ska gå. Det ordnar sig nog. Det brukar det väl alltid göra på ett eller annat sätt. I vilket fall som helst så är han mycket positiv till att äntligen få börja skolan! Min stora kille! Den här dagen har du väntat på:-)

Oj, nu lär jag skynda på. Pappan i huset tar barnen och middagen härhemma idag. Jag ska nämligen hem till min mamma för att äntligen få smaska i mig lite surströmming, MUMS!!

Ha en skön kväll, kram från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0