Trappsäkert

Igår kom trappgrindarna på posten. Så idag blir det väl att försöka hinna få dom på plats när mannen i huset kommer hem vill säga:-D. Annars lär dom väl hamna upp och ner och bak och fram, ha, ha, ha!! Nej, det där med att montera, skruva ihop, läsa beskrivningar är inte min grej! Finns inte tålamod i min kropp för det:-) Därför har jag en redig karl i huset istället, hi, hi! Självklart visar jag resultatet för er sen i bilder.

För övrigt så löper dagarna på som vanligt och lilla Trixie kommer mer och mer till ro här hemma. Hon och barnen har så fantastiskt roligt! Vilken glädje det är med en hund i familjen:-). Katterna accepterar henne också mer och mer...

Nästa vecka så är det förskoleklass start för Gabriels del, vilket innebär att våra skööööna, lugna morgnar här hemma är över i veckorna. Dom börjar 8.20, vilket innebär att vi senast bör gå hemifrån vid 8, och innan det ska båda barnen hunnit bli klädda och äta frulle. Mest jobbigt för Gabriels del tror jag eftersom han inte är någon frukostkille som petar i sig på morgnarna. Och ju tidigare ju värre! Men jag hoppas och tror det kommer gå bra ändå:-) Stora killen börjar förskoleklass, Wow!

Kram på er kära läsare♥

 
                                                          Upp-och nerfarten ska bli säkrare här hemma!


                                                                                                   Mina tre busfrön♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Frida, va är det för ras på lilla Trixie? :)Hon är hur som helst otroligt fin!



Trevlig helg!

2010-08-13 @ 10:25:45
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej! Vad kul att Trexie kommit till ro. Självklart är hon saknad här hemma men man mår bättre när man ser hur bra hon har det!

2010-08-13 @ 15:24:00
URL: http://joinmybubble.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0