Trappgrind 1 & getingstick!

Halloj!

Här kommer bilder på grinden häruppe ändå. Vi gör oss ingen brådska med grinden nere tänkte vi, eftersom vi så sällan är därnere med Greta. Vi är ju bara där en stund på kvällen när vi ser på tv och då sover redan den lilla:-). Men nu finns den hemma ialla fall, så när den sen behövs så sätter vi upp den. Är jättenöjd med grinden. Den är smidig, tar liten plats och är lätt att hantera med en hand. Precis som jag vill ha det.


                                                                     Kan inte bli mycket smidigare än såhär


Gjorde precis en liten kisspaus (i bloggandet) med Trixie på gården nyss, och vad händer?! Jo, jag blev getingstucken i armhålan, aj!! Märkte inte ens att den var där förrens de var försent. Det bränner och värker rätt fint nu kan jag säga:-s. Tur den inte stack Greta eftersom jag hade henne i famnen!

Nej, nu åter till plikterna härhemma;-)

Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vilken smart grind! Sånna lär beställas sen :)

2010-08-17 @ 14:55:31
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0