(Febrig) Greta rockar Fett!

Hej på er!

Det har varit en (mycket ovanlig) natt med en del gnäll/gråt från Gretas sida. Och imorse så kändes hon lite varm. Jo, mycket riktigt, termometern visade 38 grader. Jag antar att det kommer ifrån sprutan i fredags eftersom vi blev informerade om att ca 5-12 dagar efter kan feber inträffa. Det kan även bero på att tand nr 2 är påväg att spricka igenom. Man kan tydligt se ett litet hål i tandköttet bredvid den första som redan kommit igenom. Så det är nog en kombination av båda. Och på detta så har det även blivit en rejält snorig/slemmig liten fröken! Stackars liten♥.

Men trots allt detta så har vi haft en supermysig liten dejt med Sandra & Eira igen på förmiddagen. Efterlängtat, kan jag säga:-). Det var så roligt att ses igen och även om inte Greta var på sitt gladaste humör så gick det riktigt bra ändå! Jo, den vanliga latten slank ner idag med, plus en massa tjatter:-). Och nästa gång vi ses så har vi tänkt ha ett litet mini 1-års kalas för flickorna. Va?! Hur gick det till?! Jag säger då det.....1-års kalas. Våra små♥.

Nu så vilar en liten fröken så skönt i sin säng igen och då passar jag naturligtvis på att skriva några rader här.
Äh, här kommer lite bilder och en liten filmsnutt istället...

Kram från oss♥


 ♥Våra stora tjejer♥


 Music maestro....




 Klart man kan rocka med brorsan fast man har feber:-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså hon är väl för go den där skruttrumpan! Hon är en riktig rocker!!



Hoppas du hittade något idag. =)



Jag höll på att få med mig en katt från er igår förresten. Monchichi(?)(brunspräckliga) satt i Es vagn och inte förrän jag lyfte upp den och in i bilen skuttade ut. =D Jag höll på att få mig en smärre hjärtattack! =O

2010-08-19 @ 17:42:34
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0