Wihii, jag har en häck!

Oj, nu var ni många som kikade in här igår:-). Det är roligt att se. Ännu roligare är det om ni lämnar ett litet spår också såklart. Kanske nästa gång;-)

Ikväll för första gången på hela sommaren typ, tänkte jag ta mig iväg på boxningen igen. Det är faktiskt så att för en period så tappade jag helt gnistan för träningen. Ni vet, sommaren kom, man vill hellre va hemma & grilla, njuta på altanen och insupa solens härliga strålar osv...inte kände jag för att stänga in mig i en träningslokal då inte! Men nu så hoppas jag att gnistan är tillbaka igen och att tiden/orken ska räcka till ett par gånger i veckan också såklart! Försöker peppa mig själv. Nu jäklar:-). Men framförallt ska det kännas roligt. Det måste det vara. Annars funkar det inte för mig.

Det jag har som mål med träningen är faktiskt att få en mer fast mage, ni vet huden, hur det blir efter en graviditet. Å, visst är jag redan smal, men det är spänsten jag söker igen. Nu är jag ialla fall lyckligt lottad att ha burit två barn och ändå klarat mig utan minsta bristning någonstans. Men det spelar liksom ingen roll. Jag är van vid hur jag varit förr och jag jämför mig aldrig med andra, bara med mig själv. Så det jag vill är att bli lite fastare vid mage/midja. Sen är jag väl kanske en av få som faktiskt är glad över att jag med graviditeterna blivit kvinnligare i formerna och ökat min matchvikt med nästan 10 kg. Förr (innan barnen) vägde jag alltid ca 48-50 kg. Nu kan jag stoltsera med nästan 10 kg till:-). Wihiii, idag har jag faktiskt en större häck! Det tackar jag för:-) Har ni kanske några bra mag/midjetips att ge? Skriv gärna och berätta i såna fall!

Avslutar med en bild på "framsteg av Greta":-)
Kram från oss♥

P.s Numer kryper hon också! Det går inte fort men framåt kommer hon hur bra som helst:-) Mammas duktiga tjej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0