Blodad tand

Hej på er!

Jag tror visst jag fick lite blodad tand igår på boxningen:-). Det var skitkul och förbannat jobbigt! Vi körde nio ronder på ca 1,5 timme. Och det är ju nästan så man vill börja grina när man står där, men det är väl då det tar som bäst antar jag. Jajamensan, nu är definitivt tisdagarna spikade framöver igen:-).

Gabriel har börjat på en tredje kurs i simskolan igår, fast nu en grad högre. Dvs att dom ska kunna simma 10 meter innan dom får vara med i den. Så igår var det far & son som gjorde badhuset tillsammans. Gabriel simmar jättebra nu, det är bara finslipningen kvar och uthålligheten som behöver stärkas. Så för hans del blir det åtta tisdagar framöver som det ska tränas på. Och när dom åtta gångerna passerat är det dags för oss att äntligen åka till Egypten, tjohooo! Perfekt med en simkunnig kille tills dess:-). Det känns som en extra trygghet även fast man inte kan lämna honom själv såklart. Men det är skönt när de kan röra sig lite själva i vattnet.

Härhemma förbereds det lite inför kommande fredag. Då fyller nämligen världens bästa man & pappa 27 år:-)
Så idag röjer jag och gör lite fint härhemma och imorgon ska jag (stor)handla mat eftersom jag tänkte bjuda på något att äta på fredag. Funderar på potatisgratäng med lite kallskuret & en sallad. Det kan nog bli gott!

Nej, nu ska jag röja vidare. Ha en fin dag allihopa:-). Bjuder på en bild från vårt resmål:



 Lääääängtar:-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Inte ok att lägga upp sådana bilder! Avis... =)

Kram

2010-08-25 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0