Tick, tack, tick, tack!


Trixie & Ellie röjde dagen lång igår!

Så där ja. Nu lyckades jag ialla fall med att hitta en liten lucka att blogga på:-). Men det är sanslöst hur dagarna rusar förbi! Gabriel är just nu i badhuset med farmor och jag är hemma och förbereder Greta för kvällen. Hon ska käka välling och läggas lite senare och efter det så är det dags för mig att svettas lite på boxningen igen. Just det, det är min heliga tisdag:-). Faktiskt så har jag varit duktig på att träna här hemma i vårt lilla gym också. Och sen säcken kom upp som Fredde fick av mig i födelsedagspresent så är det ännu roligare att träna! Jag har hunnit med ett par gånger i veckan som gått med att träna här hemma också utöver boxningen på tisdagar. Så en klapp på axeln till mig:-)

Just det. Vi hade lite besök här igår i form av min "moster" från V-ås och hennes lilla Ellie. Dvs en åtta veckor gammal Jack russel valp. Såååå söt! Så visst var det fullt ööös här igår med ända till sena kvällen:-). Det var fantastiskt kul att se hur roligt dom hade. Vilken energi, oj, oj, oj! Vi hann med lite shopping också. För min del blev det en STOR lykta till vardagsrummet,(som jag letat efter en sån!)till ett otroligt bra pris, så det vara bara att slå till! Och se så snygg den är. Jag bara älskar ljus och lyktor. Speciellt när vi nu går mot mörkare tider. Då finns inget mysigare än att burra upp sig i soffan med en filt, tända lite ljus och kanske se en bra film. Det är myyys det.




Nä, jag ser att klockan rusar som vanligt. Usch, denna förbaskade tid! Önskar den stod still ibland. Håller ni inte med?
Hur som helst, jag önskar er en skön kväll, kram från oss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0