Delayed!

Hörrni, det här bådar INTE gott! Såg detta på mailen imorse:

Hi there,

This is just to let you know that we’ve just been informed by the Carrier that you order has been delayed due to adverse weather conditions.

We’re really sorry this has happened and we’ve asked the Carrier to deliver your parcel as quickly as they can and we have refunded any delivery charges paid to us for this order.


Det enda jag kan se när jag spårar paketet är att det 18.55 igår kväll fanns i Malmö. Ringde macken nyss, dit paketet ska komma och dom har inte fått posten idag. Hon lovade att ringa när posten kommer:-S.
Nu börjar jag få lite panik! Jag hade ju sååååå sett fram emot att ha klänningen imorgon:-(.

Nu får ni verkligen hålla varenda tumme och tå att paketet kommer idag!!!



Kommentarer
Postat av: Cattis

Men då! Så typiskt när ni ska iväg å allt. Har dock sett din garderob och någon gammal trasa kan du nog plocka fram =).

Kram på er och trevlig helg

2010-12-03 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0