En dag i skolan...

Hej på er!

Låter dagen i skolan med Gabriel tala i bilder tänkte jag. Det var ialla fall otroligt mysigt att vara med och se vad dom får göra en dag. Min duktiga, duktiga kille♥. Mamma är såååå stolt!

Imorgon återstår lite småfix inför helgen och trippen till Tällberg. Väskan ska packas, rötterna färgas i håret (igen), strumpbyxor måste inköpas och framförallt så måste ju kläderna komma imorgon som jag beställt. Jag betalade faktiskt 120 spänn extra för att kläderna skulle hinna fram i tid, vilket utlovades till SENAST imorgon! Kommer dom inte imorgon, då ligger jag risigt till:-S. I värsta, värsta fall så får jag väl leta i garderoben efter plan B:-). Så håll gärna en eller ett par tummar för mig att klänningen hinner fram:-).

Hoppas ni mår bra och att ni haft en fin dag!
Kram från oss♥
















Kommentarer
Postat av: Malin Rabb

Hi,hi,min lilla skrota var med oxå på ett kort! :)9 Hon berättade allt att hon hade vaktat Greta medans du sprang in o hämtade nåt :) Visst är det roligt å va med i skolan!!! De är så goa,roliga o busiga! :) Kramsi o ha en fin helg!! Håller tummar att klänningen kommit i dag,hi,hi!!!

2010-12-03 @ 10:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0