Summering av helgen....

Hej på er!

Har inte lyckats hitta nåt bra tillfälle alls de sista dagarna för att hinna/orka skriva lite skit här;-). Men jag tror ni förstår hur det kan vara ibland. Men nu så klämmer jag in lite tid här medans orken finns.
Helgen som gått har under fredagen bestått av kärt besök av Jessica, Vilda & hunden Ester (myspys), kusinkalas med tacobuffè, morfarkalas på lördagen med middag och paket härhemma och slutligen ett badhusbesök med barnen i Borlänge igår:-). En lyckad och fullspäckad helg skulle man väl kunna säga!
Så den här dagen blev tillägnad hemmet och alla dess bestyr jag alltid konstigt nog lyckas hitta överallt:-D. Lussefrukost i sängen med Gabriel  imorse förstås och ett överraskande lussande vid dörren i em:-O, (se filmklipp) kaffe & pepparkaka hade dom med i fikakorgen och bjöd på:-). Det var barnens kusin Emma m. vänner som bjöd på fin sång i vintermörkret:-).

Imorgon em är det dags för Gabriels lussande i skolan. De ska vara utomhus, så jag gissar att det kommer bli kallt men fint:-). Lager på lager lär nog behövas under pepparkaksdräkten.
Men innan lussandet ska jag då äntligen ta mig till Lillemor Kax för att välja ut lite 1-års bilder på lillan:-).
En av tavlorna följer troligtvis med hem redan imorgon, om måtten stämmer vill säga. Ska försöka fota allt sen vid tillfälle.

Nog om detta, kvällen rinner iväg. En dusch skulle väl inte vara helt fel;-).
Hoppas ni haft en fin dag, kram från oss♥.

 
Överraskad av fina, fina tjejerna♥



Våra fina små tjejer♥



Vinterpromenad i nya skorna:-)



Myspys i badhuset♥



På upptäcktsfärd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0