Jobbigt värre...

Ännu en sjukt hektisk dag är över och jag passar på att lägga ner lite tid här igen när stormen lagt sig.
Usch, men hörrni jag har varit såååå stressad av olika anledningar idag! Och jag skulle vilja säga att det är tidens fel....den förbannade tiden som har en tendens att inte räcka till emellanåt. Känns jättejobbigt med såna dagar och tyvärr så går det ut över både man och barn:-( .
Jag brukar väldigt sällan känna mig sjukt stressad som idag, för faktum är att jag gillar stress (jag blir effektiv av det) men till en viss del tack! Men ibland så kryper dom sig på ändå dom där tokjobbiga dagarna!
Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer med det, snart är det jul och den ska bli fridfull kan jag lova:-)

Jag antar att ni kanske är lite nyfikna över huset vi kikade på igår, men jag vill faktiskt inte orda något om det här just nu. I sinom tid så kommer ni ju ialla fall få veta hur det blir;-). Sen finns det ju en hel del att tänka på, för- och nackdelar, som vanligt! Jag skulle önska att dom sistnämda inte fanns, men så är det väl alltid. Vi får fundera så får vi se:-). Mannen i huset och Gabriel har ialla fall ikväll fixat hem en gran. En fin sådan också, bra gjort killar! På torsdag ska vi göra den vacker:-).

Nej, nu bjussar jag på lite bilder istället!

Kram från oss♥



En glad tjej när hon får äta själv med sked:-)



Dagens nagelresultat: Naglarna blev såhär julfina till jul!
Läckert med snöflingor:-)



Å, så en närbild.....



Så hänger då äntligen vår andra lilla 1-årings foton på väggen:-).
Sista bilderna hämtades idag. Visst är dom fina!



Underbar♥. Klänningen på bilden hade jag som liten:-)



Och så helheten (lite snefotat tyvärr)...underbara ungar♥!



Till sist säger Greta & Nemo godnatt♥




Kommentarer
Postat av: Jessica

Nämen att du vägade dig på nå annat än vita tippar imponerar!! Modig du börjar bli!!! :).



Fina Fina Greta <3



puss

2010-12-21 @ 22:59:41
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Hanna T

Vilka fina bilder på lilla Greta! Hon e så ruskigt jäkla söt!! :D

Efter alla helger så tycker jag att vi ska ses nånting, det var alldeles för länge sen nu.

God Jul till er! Kramar

2010-12-22 @ 00:40:34
Postat av: Lena

Massa mys att träffa er ikväll <3



Riktigt fina julnaglar :)



Puss å Kram

2010-12-22 @ 08:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0