Vi håller oss friska....so far!

Go kväll på er!

Vi fortsätter att hålla oss friska här på berget:-D. Det tackar vi för! (En trött & tjurig) Greta sitter just nu intill och tigger russin, Gabriel spelar lite Wii, mannen i huset är borta igen i Sthlm med jobbet och själv väntar jag hem pappa som också varit till Sthlm en sväng med jobbet.
Han (pappa) fick förresten tag på en lägenhet igår! Så nu är den tingad, och jag tror det blir inflytt i februari månad. Jätteroligt för honom och jag tror han tycker det blir skönt nu med något eget. Men visst kommer jag sakna honom på nedre våningen härhemma:-D. Tur lägenheten inte ligger långt bort, så nu kan jag träffa honom när jag vill! Det har verkligen varit kanonmysiga veckor med honom härhemma. Som sagt, vi har tid (läs år) att ta igen! Och jag kan faktiskt fortfarande inte fatta att han flyttat hem till stan igen, älskade pappa♥.

Det spännande samtalet gjordes idag, har fått det mesta klart för mig nu! Dock ska ett till samtal göras innan allt är klart, men med tanke på att det är riktigt klent med gissningar från er sida så kanske det får förbli en hemlighet;-).

Hoppas ni haft en skön dag, kramar från oss♥

P.s För er som inte har förstått det så har alla dessa "hemliga" samtal med min julklapp från Fredde att göra=). Kanske har varit lite otydlig med det!


Kommentarer
Postat av: Cissi Karlsson

Jag gissar på hästgård med tillhörande häst.....

2010-12-28 @ 18:27:36
Postat av: Jessica Bergander

Åhh vad spännande! Hoppas vi får veta snart vad de är för hemliga samtal du har för dig ;)

2010-12-28 @ 20:18:51
Postat av: Lena

Inge skoj om jag gissar iallafall :)

2010-12-28 @ 21:49:36
Postat av: Frida

Cissi: Ja, det skulle man kunna tro, det är ju sååå jag:-). Men icke! Det kommer väl det med (hoppas)nån gång när tid finns:-).



Kram på dig!



Jessica: Spännande men ganska logiskt! Det ligger i tiden om man säger så;-).

Kram!



Lena: Just det, du ska bara hålla mun;-D!!

2010-12-28 @ 22:09:00
Postat av: Cattis

Men då, jag skulle ju gissa på att Fredde har köpt en häst åt dig men nu såg jag ju att så inte var fallet! :)



Ja, det låter som det är något kul på gång i alla fall. Kram på er

2010-12-28 @ 22:50:38
Postat av: Sofie Normark

Men ååh va spännande! Ingen aning alls!? Hus gissar jag på! Eller.... nä, ingen aning faktiskt!

2010-12-29 @ 08:04:48
URL: http://sofienormark.blogspot.com
Postat av: Ewa Henriksson

Hittat dina fina blogg, följer den ofta, men vad är det du har fått av Fredrik

Gott >Nytt år

2010-12-29 @ 09:27:35
Postat av: Cissi Karlsson

Tatuering kanske.... God fortsättning föresten! Kram

2010-12-29 @ 16:21:28
Postat av: Sandra

Jag känner mig helt efter. Vad är det här för spännande!?!?! Å, va nyfiken jag blir nu. Och det ligger i tiden, vad kan det vara?! =)



Vi saknar er med! Efter nyår måste vi pricka in en dejt! Kram

2010-12-30 @ 11:50:08
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0