Här har ni svaret....




Ok hörrni! Nu släpper jag (tutt)bomben:-D

År 2011, närmare bestämt i februari så ska frugan härhemma renoveras:-D. För visst är det ett par nya boobs som jag fått i julklapp av min käraste♥. Jag blev sååå otroligt glad att jag äntligen ska få greja till dom igen! Och för er som känner mig väl så vet ni ju att jag redan som 20 åring opererade mig första gången hos en kirurg i Malmö. Nu har det alltså gått 10 år sedan dess, två barn har ammats och med åren har även spetiga lilla jag fått lite mer utfyllnad både här och där, ha, ha, ha!! Så det är alltså flera faktorer som spelar in och som gör att jag bestämt mig för att greja till dom återigen. Men jag måste ju säga att jag är otroligt imponerad av hur bra dom hållit sig i form osv trots ålder och ammningar! Jag kan ju faktiskt vara utan bh om jag vill och dom är absolut INTE fula på något vis. Men för mig är det väl två faktorer som mest spelar in, dels är det åldern på iläggen, vilket betyder att jag känner mig trygg av att få byta ut dom till ett par nya rejäla (mycket har hänt på iläggsfronten under dessa 10 år) och dels är det att jag känner att jag idag passar i en något större byst. Vilket då betyder att jag ytterliggare kommer förstora dom. Vet inte riktigt hur mycket än bara. Men jag litar på min kirurg och att vi tillsammans på konsultationen kommer fram till vad som blir bäst!

Jag har fortfarande inte ett exakt operationsdatum, kliniken ska återkomma till mig så fort dom vet vilket datum som passar. Men nu är det ju snart helg och så, så jag antar att dom återkommer nästa vecka igen om datum för operation. Gissa om jag längtar!! Jag har även mailat bilder på hur brösten ser ut idag och skrivit vad jag önskar. Man gick in via armhålan då och det kommer även vara möjligt att göras igen. Jättebra, eftersom det inte blir några synliga ärr då. Fredrik kommer följa med till Malmö när det är dags och det känns riktigt bra eftersom jag vet hur ont man har efteråt. Så all hjälp kommer att behövas!

Men då så, då vet ni nu vad allt hemlighetsmakeri handlade om;-).
Jag önskar er en härlig kväll kära läsare, nu ska tacos fixas tilll härhemma.
Kramar från oss♥.

P.s Tack för alla era roliga gissningar!
Malin Edling, du hade det snabbaste rätta svaret:-). Det märks att vi är gamla vänner;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiie, spännande!! :-)

2010-12-31 @ 08:46:46
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: julia

Har också två barn. Använde bh bara under gravidtet och amning, sedan gått utan. Tror det hjälpt brösten hålla formen, även om dom blivit mjukare och lösare. Skulle vilja ha dom fastare igen, men inte så mycket större, vill slippa bh. Tror du inlägg kan hjälpa mig?

2011-01-01 @ 03:38:11
Postat av: Frida Utter Eriksson

Hej Julia!

Först och främst vill jag passa på att önska dig en god fortsättning på det nya året:-)

Absolut så tror jag inlägg kan hjälpa dig! Brösten blir ju mycket fastare av inlägg, rent av lite hårda i början. Och det är väl egentligen hela poängen när man opererar sig. Det kan då aldrig bli sämre ialla fall!



Lycka till om du bestämmer dig för en ev. operation:-)



Kram Frida Utter Eriksson

2011-01-01 @ 16:22:54
Postat av: Malin

Haha jag visste det Frida! jättekul! har oxå ett par skitsnygga nu:) hoppas vi ses nångång framöver. Kram och god fortsättning till er. Malin

2011-01-03 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0