Gott nytt år kära läsare!

God morgon kära läsare!

Årets sista dag och jag är sen ett tag uppe med tuppen, jag och Greta vill säga:-). Den sistnämnda väckte mig till en fullbajsad blöja och ett storleken större läckage i sängen! Herregud, va skulle man göra utan tvättmaskin:-O.

De flesta av er är säkert på resande fot idag och så var det ju tänkt för oss med, men hastigt och lustigt så bestämde vi oss för att stanna hemma ialla fall, bara jag och Fredde med barnen, i lugn och ro. Det behöver vi.
Så så får det bli. Jag tänkte som vanligt duka lite fint och laga lite god mat, jag var iväg igår en sväng och handlade bla oxfilè, ostar och en massa annat gott! Hummern köper vi idag.
Det har liksom blivit lite av en tradition härhemma med hummer och oxfilè på nyår, tror jag:-). Givetvis köptes även raketer, men det är väl mest för Gabriels skull, han tycker ju det är så spännande!

Jag passar på redan nu kära läsare att önska er alla ett riktigt gott nytt år! Var rädda om er♥.
Kramar i massor från oss!


Nyår 2009 kommer ni ihåg? Vi firade hemma även då. Det blir
en favorit i repris i år med alltså:-)


Vi hade en något mindre Greta bara♥

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt att vara hemma, det gör ni rätt i.

Vi ska också stanna hemma, det räcker gott och väl.



Hoppas ni får en härlig kväll och GOTT NYTT ÅR!



Kram

2010-12-31 @ 08:50:37
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Sofie Normark

Gott nytt år Frida!

2010-12-31 @ 10:42:37
URL: http://sofienormark.blogspot.com
Postat av: Cissi Karlsson

Gott nytt år!

2010-12-31 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0