Uselt!

Nej, hörrni, det har gått en hel vecka sen förra träningspasset och mitt tillstånd var återigen uselt idag! Ingen kraft och ingen uthållighet alls som jag är van att ha. Visserligen har jag bara hunnit/prioriterat att träna en dag i veckan på ett tag men trots det har jag tidigare inte märkt någon skillnad ändå. Och det ska väl vara bättre än ingen träning alls. Så vad är det för fel?! Är det den där formsvackan som spökar, för i såna fall verkar den vilja stanna ett tag! Hmmm, den som ändå visste.
Greta är heller inte fräsch, i eftermiddag slog febern till som en blixt från en klar himmel! Och ikväll har den hunnit nå 39,4 grader. Stackars liten♥. Men trots feber så ligger hon verkligen i med att fortsätta gå härhemma:-). Hårdträning skulle jag vilja kalla det! Hon gör inget annat om dagarna, och det är helt på egen hand:-). Vår duktiga lilla kämpe.

Slänger med ett litet klipp från imorse och allt traskande härhemma.
Hoppas ni haft en fin dag, kram från oss!




Kommentarer
Postat av: Kusiiin

Hahah vad duktig hon är som kämpar så =)

Puss på er <3

2010-12-08 @ 10:10:33
Postat av: Martina

Vad duktig hon är lilla sötnosen:) visst blir dom plötsligt så stora när de börjar gå...:)

2010-12-08 @ 20:55:58
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Va duktig hon är! Stora tjejen :)



Men va stooor Trixie är då! Haha man tyckte att hon va minimini, fast jämnför man med Morris så är hon en bjässe :P



Kram!

2010-12-09 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0