Det går åt rätt håll:-)

Kikar bara in för att säga hej. Vi har haft ett litet snabbesök nyss av Adela med barn:-). Det var så trevligt som vanligt. Vi drack kaffe och snackade lite medans barnen lekte.
Gabriels mage är nu bra och jag känner mig lite piggare. Japp, de går åt rätt håll nu:-).
Så imorgon blir det en sväng till Romme travbana med Freddes familj för att fira hans mormor som fyllt 70 år. Och det gör vi med att spela på trav och käka en god middag tillsammans. Det ska bli trevligt! Trodde ett tag att jag inte skulle orka men det går nog bra. Gabriel blir hemma med mormor, inget roligt i den ålderna att sitta still på restaurang ialla fall. Men Greta kommer med. Hon gör liksom inget väsen av sig än:-).

Hoppas er dag blir bra♥

/Frida

 
           Puss på dig lillasyster:-)         En sur Greta i sin nya bodysuit från Lipfish


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh, jag är också sugen på den bodysuiten. Den är ljuvlig!

2010-02-18 @ 13:15:50
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Vilken härlig färg på den söta arga tjejen!!! ;-)

2010-02-18 @ 20:02:45
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0