Förkyld igen och en smak av sommar!

Japp, den slog till ordentligt sent igår kväll igen. Förkylningen alltså! Fast denna gång har jag inte ont i halsen. Utan nu är jag så täppt i näsan som man kan bli och bihålorna värker:-/. Vet inte hur många gånger jag vaknade inatt av att jag inte kunde andas ordentligt! *suck*

Så jag känner att afrodans idag kanske inte är det bästa, och det gör mig suuuuur!! Jag hade verkligen laddat för att dansa lite idag. Men jag får väl kura mig några dagar. Sen kör jag på, för dansa det ska jag:-)

Vi fick ialla fall till en riktigt underbar sommargrillning igår:-). Fredde offrade sig och trotsade kylan på altanen! Och gissa om det var gott med marinerad helgrillad fläskfilè. Det var riktig smak av SOMMAR!
Å, vad jag längtar till den nu:-). Varma vindar, bar asfalt, gröna träd och svenska jordgubbar:-).
Det är min tid, den bästa av alla!

Vi väntar strax besök, det är Robin, Cissi och lilla Juni som kommer. Så jag ska fixa lite fika nu:-)
Hoppas ni får en fin söndag♥





Kommentarer
Postat av: Sandra

Trist att det slagit ut på dig också. Jag känner mig risig idag också, men lite bättre i öronen. Igår trodde jag att det var öroninflammation.



Vi får dansa dubbelt upp när vi blir krya! Jag är också laddad!



Å vad det vattnas i munnen när jag läser om era matbravader! Gott med smak av sommar!



Ha en skön söndag!

Kram

2010-02-21 @ 13:56:13
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Lina

Det ser en aning kallt ut det där :P. Men gött med grillat! Det borde grillas mer på vintern ;)

2010-02-23 @ 13:22:02
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0