God morgon på er!

Tänkte bara kika in lite snabbt och säga god morgon och uppdatera med lite bilder från trippen till Adela igår. Tyvärr så tog batteriet slut i min kamera alldeles för fort. Men jag hann föreviga några härliga bilder på Greta tillsammans med deras katt:-). Han bara älskar små bebisar. Och visste inte riktigt hur han skulle bete sig. Och Greta var lika förtjust hon med!

Efter lunch väntar vi långväga besök. Det är Josefin och hennes lilla son Hampus som kommer och Josefins syster. Ska bli riktigt roligt:-). Det var evigheter sen vi sågs! Och av en slump så stötte vi in i varann på Willys av alla ställen igår. Sen är det ju såklart extra roligt att Greta och lilla Hampus är nästan lika gamla. Ska bli spännande att se lilla killen!

Hoppas ni får en fin dag♥

/Frida


                                         Puss på dig!


                       Jag ska bara smaka lite på dig....


                 Ok. Jag tar väl tummen istället då:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0