Goda bullar, kalas och en fyrhjuling:-)


                   Världens goaste Greta påväg på kalas!

Hej!

Dagen har som vanligt rasat förbi. Och vi har haft finbesök av lilla Eira och Sandra:-). Så roligt att åter se hur tjejerna växer från gång till gång. Och vi (jag & Sandra) hade ju som vanligt en massa att prata om, mellan kaffe & bullar, som för övrigt Sandra köpte med sig. Bullarna alltså! Skulle tro att tjejerna är nästintill lika långa i dagsläget. Fast Greta växer inte lika mycket på bredden:-). (Nån dag i veckan så ska vi försöka hinna provsmaka lite potatis & majs tänkte jag. Lovar att visa bilder på det sen.)
Det är så trevligt ialla fall med dom här små mini-träffarna vi gör. Och varje gång så känns det som om vi skulle haft mer tid på oss:-). Och det är ju ett gott tecken. Vi ska såklart ses nästa vecka igen.

Ska strax göra kväller med Gabriel. Han och Greta ser just nu på Bolibompa:-). Dom är så härliga tillsammans i soffan!
Måste ju också berätta att Gabriel fick en alldeles egen fyrhjuling av sin far i lördags! Jag kan väl tycka att det kanske är lite väl att få en sån bara sådär. Men, men! Ni vet väl hur det är med grabbar och deras söner och så kryddar man det med lite motorsport=SVINDYRT! Men jag ska inte säga för mycket, kanske det är så att Greta får en ponny en vacker dag, vad vet jag:-). Inte mig emot ialla fall, hi, hi, hi!! Lägger med en bild på det med så ni får se premiär körningen som blev igår kväll:-).

Slänger även med en bild från kalaset hos min bror i lördags. Vi hade supertrevligt. Släkten är stoooor. Och alla vill höras och synas:-). Extra roligt är också att brorsans fru är från Brasilien. Så vi är en riktig jalla, jalla släkt:-). Men tusan, vilken bra och härlig kontakt vi har med varann!
Tjejerna fick ialla fall ett varsitt par silverörhängen istället. Det blev poppis kan jag säga! Dessutom är det roligare att ge bort något som används och inte bara ligger och skräpar i nåt hörn med tiden!

Nej, nu ska jag återgå till mina sysslor:-)

Ha en skön kväll!

/Frida

     
                                                  Klickbara bilder!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder, allihop.

Jag tror att jag hade för mycket Mario i huvudet när du visade fotona på kameran, nu ser jag lite bättre ;-D



Jag blir så full i skratt när jag ser knubbisEira bredvid Greta, så goa dom är våra tjejor!



Ha en mysig kväll!

Kram

2010-02-01 @ 19:16:31
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0