Hej måndag!


                               Morgonbus tillsammans!

Ny vecka med nya möjligheter:-). Idag har det inte hänt mycket. Vi är hemma och myser, jag och Greta. Gabriel är på dagis. Och för hans del är det BVC besök imorgon med 5½ års kontroll vilket innefattar vaccination igen. Han vet om det så jag hoppas det ska gå bra, eftersom det blev så tokigt sist när han fick svinsprutan. Men jag är inte orolig, han är en tuff liten kille:-).

Jag beställde precis en underbar bodysuit och mössa från Molo igen. Har suktat efter den sååå länge. Och nu slog jag äntligen till. Den kommer bli superfin till sommaren:-). Den finns även i klänningsmodell, men det är mindre användbart när hon fortfarande är så liten. Jag tog strl 74 då jag tror det blir bra till sommaren. Och med lite tur kanske hon även kan ha den när vi åker till Egypten i höst. Gabriel hade strl 74 fast han var ett år gammal, lillplutten:-). Sen beställde jag även 3 stycken haklappar från Hummel. Det dregglas nämligen en hel del här hemma just nu, så det behövs!

Hoppas ni får en fin dag♥

/Frida

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0