Inget att oroa sig över

Tjohej på er!

Allt gick superbra idag hos bm:-) Inget att oroa sig för helt enkelt. Men jag gör det ALLTID! Men nu är den på plats och räcker hela fem år:-). Om den inte ska dras bort innan då, som bm sa;-). Tror inte det...... Men man ska väl aldrig säga aldrig:-). Greta sover redan för natten och Fredde lyssnar på en saga med Gabriel.
Och så har ytterliggare en dag passerat och snart en arbetsvecka! Ja, ni som har småbarn vet ju själva hur fort tiden går. Det är bara att försöka hänga med:-)

Just ja! Jag beställde tre st dregglisar idag hos älskade hjärtegryn. Hon kör ett erbjudande just nu att man får tre för 150 spänn. Det är det värt. Dom tokbehövs här hemma av allt dregglande som pågår just nu;-).
Jag visar bilder på dom när jag får dom sen. Nej, nu blir det att slå ner rumpan i soffan en stund.

Hoppas ni haft en fin dag♥

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: anna

Nej, så känner jag oxå, vore det inte så att hon hade "patienter" efter en själv så skulle jag sitta kvar och babbla, bubbla och fråga om allting :) Ska försöka att inte oroa mig, men samtidigt kanske kräva lite tydligare svar och förklaringar så man kan känna sig trygg. Skönt att det gick bra att sätta i spiralen. Bävar för när jag ska behöva sätta i en.. :s Kram

2010-02-26 @ 10:02:25
URL: http://littlemiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0