Jag har fått en award!




Jag har fått en award av min härliga vän Sandra i förrgår. Och det värmer att hon faktiskt tänkte på mig av alla bloggar hon läser:-). Tusen tack igen vännen.

Med awarden följer några regler:

- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominated

1. Jag har flugit luftballong över Stockholm
2. Jag har två tatueringar. Ett litet rött hjärta i vänstra ljumsken. Och en liten jordgubbe på högra skinkan.
3. Jag föredrar sommaren framför vintern.
4. Det största modelljobbet jag någonsin gjort var för amerikanska Playboy. (Och ja, jag är stolt över det)
5. Jag är en storätare. Äter i princip allt och mycket mat ska det vara!
6. Jag har praktiserat i fyra månader på en djurambulans en gång i tiden.
7. Jag skulle nog aldrig sätta på mig ett par haremsbyxor. Usch!

Mina nominerade är:

Jessica

Adela

Josefin

Evelina

Pernilla

Sofie

Cecilia

Det var nog allt för ikväll!

God natt på er:-)

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0