Just ja!

Måste ju tipsa er om en förbaskat bra sida på nätet när det gäller foton, album och kollage m.m. Blev själv tipsad om den här sidan av min kära vän Jessica, och jag blev kär direkt:-).
Här kan man ju göra allt, tänkte jag! Så jag satte mig genast ner och laddade upp bilder förra veckan i ett kollage, storlek stor. Jag tänkte att, det blir nog rätt bra. Måste ju testa. Men för 199 kr så kan man ju inte kräva så mycket av resultatet. Men det är värt att testa, tänkte jag.

En liten text från sidan om kollagen:

Beskrivning, Fotokollage

  • Framkallas på professionellt fotopapper
  • 2 format : 30,5 x 45,7cm och 50,8 x 76,2cm
  • 2 varianter : landskap eller porträtt
  • Mer än 20 olika modeller som är indelade i olika teman, att välja mellan
Så kom då resultatet på posten igår. Enastående! Superb! Fantastiskt bra resultat och snabb leverans:-). Jag blev så lycklig, för kollaget är superfint. Nu ska jag bara jaga fatt en svart ram i rätt storlek. Sen ska kollaget pryda väggen i trappen här hemma. Jag valde att framkalla olika bilder på familjen som har en speciell betydelse. Tex, vårt bröllop, bröllopsresan (där Greta blev till), vår Ölandssemester i somras, bilder på barnen m.m.

Har även börjat jobba lite på ett vigselalbum. Ett svart med strasstenar på omslaget såklart:-). Det fyndiga med det hela är att du väljer vilken typ av album du vill ha, laddar upp dina bilder direkt i albumet, skriver in en text till varje bild om man vill ha det. Sen trycks det hela direkt i albumet. Och några dagar senare så har du ditt färdiga album att hämta ut på posten. Enkelt och fiffigt va?!

Här kommer då länken till sidan och nedan har jag fotat mitt kollage så ni ser hur det blev:

http://www.photobox.se/



                                         Snyggt va!


                                   Och så en närbild!

P.s Tack Jessica! Du har förenklat min vardag:-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja men jävlar vad bra det blev!!!

Jag är inte så dum som jag ser ut :)



Kraaamen!

2010-02-02 @ 18:09:21
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Therese

kollaget blev superfint, och jättesöta barn har du :)

2010-02-04 @ 11:04:32
URL: http://tessssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0