Krasslig

Hej!

Jag hade hoppats på att uppdatera här lite mer idag om helgen osv. Men fy vad jag känner mig krasslig. Jag har ont i halsen och känner mig allmänt trött! Hoppas inte jag ska bli sjuk bara. Det händer ju typ aldrig, så det kanske är dags nu då?! VILL INTE! Hoppas inte:-).

Nej, så tyvärr blir det nog mer skrivet här när jag känner mig lite piggare igen. Tänker göra en tidig kväller. Bäst att passa på när barnen redan sover.

Hoppas ni mår bra♥

P.s Ni kan se lite bilder från träffen med Josefin & Co HÄR.

/Frida


            Greta & Gabriel är ialla fall pigga och glada:-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Uch, hoppas att du klarar dig från förkylning. <3



Kramar

2010-02-15 @ 21:41:20
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0