Nu ska här afrodansas!

Hej!

Idag känns det lite bättre. Jag har inte varit lika trött. Det tackar jag för:-). Sen har jag faktiskt bestämt mig för att börja röra lite på mig igen! Har nämligen blivit inspirerad av Therese (Freddes brors sambo) som går på både det ena och andra:-). Men jag börjar med en grej så får vi se. Annars är det lätt att det blir för mycket och så tappar man sugen.
Så nu på söndag blir det premiär för att afrodansa lite:-). Visst låter det kul?! Hoppas att jag känner mig fräsch tills dess bara. Jag tycker det ska bli riktigt roligt, jag har ju alltid gillat att dansa. Och afrodans har man ju aldrig prövat.
Jo, man lär väl sparka ingång sig själv nu inför beachen och bikinin 2010:-).

Jag citerar Therese: Häng på nu Frida! Vi lär ju ha ett sexpack på magen till Egypten:-)
Så, jag gör väl ett tappert försök nu då, ha, ha, ha!!

Hoppas ni haft en fin dag♥

/Frida

 
   Undrar vilket sexpack det blir bara?!
                        (Klickbara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0