Starka storebror!




"Skynda dig för om tio minuter orkar jag inte mer"! Var kommenataren Gabriel nyss sa till mig när han stolt fick bära Greta. Ha, ha, ha!! Gissa om jag fick vara snabb med kameran. Efter ca 20 sek. gav han upp:-).
Han vet att han inte får bära och hålla Greta utan mig med. Vill inte ha några fallolyckor här inte! Just nu är det Bolibompa tajm. Vi sitter alla tre och kollar:-). Det är så mysigt. Fredde blir sen idag. Så vi får roa oss på egen hand:-).

Var iväg en liten sväng tidigare idag för att handla lite mjölk m.m. Och på något konstigt vis så hamnar jag varje gång vid baby sektionen, trots att jag inte behöver något där:-). Men det kan ju som sagt ha dykt upp någon ny napp eller så med en härlig färg som jag inte har:-). Då fick jag syn på en ny flaska från MAM. (Jag har två rosa sen tidigare) Den har lila och rosa färg och med en massa söta hjärtan på. Så jag kunde inte låta bli helt enkelt. Den fick följa med hem:-)

Strax ska barnen göra kväller. Sen är det min sköna ensamtid:-)

Hoppas ni haft en fin dag♥

 
           Underbara färger!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha! Men det är ju underbart Frida, jag är preciiis likadan. Idag på willys smög jag förbi (trots mycket mycket tunga korgar) bebiavdelningen och två nappar fick hänga med hem. Jag skyllde på att det är dags att introducera "fr.4 månaders napparna" när N tittade frågande på napparna hemma.



Goa Gabriel..."om tio minuter" =D



Kram på dig!

2010-02-23 @ 19:27:13
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0