Bilder från travkvällen!


Greta tittade med stooora ögon på hästarna! Hon blir nog en
häst-tjej som jag.......Hoppas:-)


Hej på er!

Tittar in för att tala om vilken trevlig kväll vi hade igår! Men tyvärr blev det ingen miljonvinst;-). Hade väl i och för sig inte suttit här då! Men, bättre lycka nästa gång kanske. Den enda som vann lite pengar var faktiskt Freddes mormor, och det var ju skoj eftersom det var hennes födelsedag vi firade ihop:-). Vi andra gjorde bara av med en massa! Hon satsade en sketen liten tia och vann hela 1400 spänn! Inte illa pinkat:-)
Vi åt (viltfärsbiffar) och drack gott och jag unnade mig en öl och ett glas vin. Och det var såååå gott!
Greta hon charmade väldigt många under kvällen! En av servitörerna tyckte hon var så söt att jag fick ta en bild på henne i hans famn med hans kamera. För han ville så gärna visa sina barn:-). Då är man nog supersöt! Och det är klart jag instämmer:-). Ens egna barn är alltid sötast!

Ikväll blir det melodifestivalen med en massa gott. Fredde har just fått en briljant idè om att grilla fläskfilè. På gasolgrillen! Ute på altanen! Nu, mitt i vintern! Ha, ha!!
Han är så sugen på sommarsmaken med grillolja:-). Det kan jag faktiskt hålla med om. Så det blir nog inte så tokigt. Vi får väl klä oss varmt bara:-)

Hoppas ni får en mysig kväll ni med♥

           
Greta & farmor      Me & my love!            Storvinnaren!        Freddes bröder och Therese

 

                  
Tjatter vid bordet:-)
                  Greta mös i vagnen!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååh den underbara norskan!!!



Fina bilder för övrigt!

Kramen!

2010-02-20 @ 18:04:48
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Kristin Sjökvist

Kikar in.

Vilken tjusig blogg du har & gratis till Greta



//kristin

2010-02-23 @ 18:10:19
URL: http://lifeofkrissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0