Myspys dag!

     

Halloj!

Vi är precis hemkomna från en massa besök under dagen. Först landade vi hos hos farmor & farfar (Freddes alltså, mina bor ju i himlen nuförtiden.) Sen åkte vi vidare till Freddes mor & far, där middagen väntade som vanligt!
Gabriel och Greta fick sina alla hjärtans dag presenter i efterskott, eftersom vi aldrig hann ses då.
I Gretas låg en supersöt liten klänning från Åhlens, en mjukisskallra och en liten handduk med puss & kram på.
Gabriel fick en riddartröja+byxor(vilket blev superpoppis!) och samma handduk som Greta.

Nej, nu så ska jag pusta ut en stund i soffan. Sen in i duschen och slutligen hopp i säng! Imorgon väntar besök hos bm för att sätta in en spiral igen......AJ, AJ, AJ!! Jag gruvar mig faktiskt! Det är ju inte så skönt.....Så ni kan väl tänka lite extra på mig imorgon kl 11. Det behöver jag:-)

Bilderna ovan är några heminredningsgrejer som nyss fått flytta hem till oss. Jag gillar verkligen alla väggord som finns nu, och fruktkorgen är ju underbar!

Ha en skön kväll allihopa♥


Lite bilder från dagen.......


     
Myspys hos Ingrid & Lennart:-)           Skallran & tröjan blev poppis!

.


Kommentarer
Postat av: anna

Hoppas det gick finfint att sätta i spiralen, jag hörde inga skrik av dig iaf ;) Nu har jag som sagt Ännu mer bebis abstinens efter att ha vilat ögonen på din lilla prinsessa! :) Kram

2010-02-25 @ 15:33:13
URL: http://littlemiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0