Lite roliga frågor:-)

Vilken svordom använder du mest?
Försöker att inte använda nån;-)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett par nya silikoninlägg:-). Det är nu 10 år sen jag opererade bysten så dom bör snart bytas ut.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, de tror jag:-)

Tittade du på tecknat när du var liten?
Absolut. Gör det än idag.

Hur många syskon har du?
4 bröder.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, det räcker med det jag har.

Vad har du för väder just nu?
Grått och en massa snö.

Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Mån-ons: 07.00. Tors-fre: Ingen alls.

Använder du flip-flops?
Ja, på sommaren.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys mest.

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
På tu man hand med en väninna.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, fy då!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Frank Sinatra:-)

Vad åt du till middag senast?
Köttfärsbiffar med soltorkade tomater & vitlök, egengjorda såklart!

Kan du vissla?
Ööö, ja!

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja, tyvärr så gör nog en del det. Men det bjuder jag på:-)

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0226.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen.

När flög du senast?
5 januari 2009 till Dominikanska Republiken.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Sex stycken.

Läser du för skojs skull?
Ja.

Diskar du din egen disk?
Nej, det gör diskmaskinen:-)

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn & Cola och förhoppningsvis sällskap:-)

Har du en blogg?
Ja.

Vilket är ditt favoritämne?
Det VAR dansen och foto.

Gillar du att flyga?
Ja, när jag pimplat i mig två glas vin!

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Helst sex-åtta.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade ja! Stressiga ibland.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, det är jag.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Brukar inte prata för mig själv. Det är min stackars man som får höra allt.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Laila Bagge.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta?
Oj, va svårt. Vet inte faktiskt.

När badade du i en pool senast?
Förrförra helgen när vi bodde på hotell.

Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, jag tror det! Minnet är bra men kort:-)

Hur många barn vill du ha?
Har redan två. Så nu räcker det nog:-)

Har du åkt moped någon gång?
Japp. När jag var 15 år och åkte till stallet.

Kan man vara vän med sitt ex?
Jag har inget behov av det. Men man behöver heller inte vara ovänner.

Vad har du i din väska?
Alldeles för mycket! Plånboken, Gabriels fötter avritade på papper ifall jag hittar skor åt honom och han inte är med, 5 olika läppglans, handcreme, ögondroppar Visine,  två pennor,  två hårspännen, Anti-just in case, handsprit, solglasögon, vantar, trosskydd och bindor. De va nog allt:-)

Vad lyssnar du på nu?
Gabriel som spelar Wii, Super Mario Bros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0