Vuxentid(från igår)

Hej!

Pga strul med uppkopplingen igår kväll så kommer gårdagens inlägg ut nu istället:-)

Nu ligger barnen för kvällen. Vi har ätit god mat och spelat lite Wii tillsammans, såklart:-). (Det blev inge Let`s Dance ikväll) Och nu är det vuxentid tillsammans, and I LOVE IT!! Så jag tänker inte bli långrandig här;-).
Men jag måste bara flika in att vi fick ett litet snabbesök av Jessica & Vilda idag igen:-). Hon var så nyfiken på min förlossningsfilm antar jag att hon var tvungen att komma förbi. Och äta gratislunch också då såklart, ha, ha, ha!!!
Skämt åsido, hon skulle faktiskt hämta Lova vid skolan och snodde förbi här i samma veva. Det är väl den mer sanna orsaken;-).



Ha en bra kväll allihopa♥

/Frida



Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej du det var gratislunchen som lockade :D haha!

puss

2010-02-06 @ 17:32:47
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0