Västerås tripp igen!

I förmiddags tog vi bilen till V-ås för att hämta mina grejer hos Jessica som hon inhandlat åt mig på Ikea. En lekmatta, en svart gigantisk ram och en tavellist till kollaget jag gjort tidigare ni vet:-). Sen blev det ju såklart lite kläder till lilla mamma också:-). Visar bilder på allt imorrn. Och givetvis kollaget när det hänger på väggen:-).
Vi hade ialla fall en fantastiskt trevlig dag tillsammans på stan med småtjejerna.
Sen tog vi oss försiktigt hemåt, vi hade ju inte vädret på vår sida precis och jag hade ju världens dyrbaraste last ombord:-). Mina fina barn!

Hoppas ni haft en fin dag♥

 


Kommentarer
Postat av: Kusin

http://www.selfangst.info/underskriftskampanje/



Skriv under denna namninsamling MOT sälslakt!

Heeeelt sjukt att detta fortfarande pågår!

2010-02-28 @ 12:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0