Lite bilder från nyår

Hej på er!

Jag har ju lovat er lite bilder från nyår. Så här kommer dom då:-)
Förresten så är detta mitt hundrade inlägg. Helt otroligt att jag redan hunnit lägga ner den tiden här! Och frågan är om det är värt det?! Är lite splittrad ibland. Hur tycker ni om det? Och ni som själva bloggar?!
Och ska man fortsätta blogga?!

Ha en skön kväll!

/Frida

  
     Lite småfix inför nyårsmiddagen!


                     Redo att hugga in på hummern:-)


                                    ♥  Min älskade ♥


Mmm, jag unnade mig champagne:-)


Gabriel fick för första gången tända lite små-smällare själv
under bevakning av sin far:-). Gissa om han tyckte det var
spännande!!


    Premiäråkningen på nya skridskorna på nyårsdagen:-)


              Gott med varm choklad i den kalla luften:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0