Bilder från dagen


                       Gabriel skulle kunna bada hur lääääänge som helst!


 
                          Bus med pappa är det bästa han vet, alltid:-)


                                                        Fullt ös!


 Hej igen!

Nu är vi hemma igen efter en skön dag i badhuset. Jag är riktigt mosig kan jag säga!
Gabriel hade som vanligt super roligt! Han träffade på en av sina dagiskompisar där. Så dom försvann fort tillsammans till vattenrutschkanan:-). Härligt att han blivit så stor att han faktiskt kan klara sig lite själv. Så till hösten ska han få börja simskolan. Men dom måste ha fyllt 6 år. Så är det här där vi bor ialla fall. Så "puffarna" på armarna är bra att ha ett tag till.
Jag & Greta vi njöt tillsammans i den varma poolen(Fredrik kom lite senare så vi fick klara oss själva först). Hon sa inte ett pip på hela tiden, så hon måste ha tyckt det va mysigt:-). Och efter ca 1 timmes bad så somnade hon i vagnen som en stock!

Jag köpte ett par babybadbyxor åt henne på stan innan vi åkte till badhuset. Så himmla söta. Rosa såklart, med hjärtan, blommor och fjärilar på:-). Dom är från 3-24 mån. Så ni kan ju förstå att hon har och växa i! Dom slutar långt upp på ryggen:-). Sammanfattningsvis så har dagen hittills varit bra. Och ikväll blir det fortsättningen på filmen Ronja rövardotter, den är ju bara 2tim och 24 min lång:-).

Hoppas ni får en skön lördag!

/Frida

 
                                        Vi hade lite lugnare tempo;-)


                                                   Varmt & skönt!

 
           Mys med pappa. Lika?!                                   Liten tupplur:-)        

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad det ser ut som att ni haft det mysigt!!

Var köpte du badbyxorna till Greta?

Vi får åka dit tillsammans någon dag, så får du introducera mig - jag tycker det verkar lite läskigt.=D



Ha en mysig lördagskväll och hälsa familjen!

Kram

2010-01-16 @ 17:34:21
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Jessica Bergander

Vilka härliga bilder!



Filip började simskolan i tisdags & den är från barn födda 04, tänkte bara tala om eftersom jag såg du skrev att han ville börja :)

2010-01-16 @ 21:35:04
Postat av: Sandra

Oh, va bra. Ska försöka hinna ner på stan i morgon. Hörde att det finns på Lindex också, så tar det slut på Red limit kanske det finns där.



Nej, det blir ingen bio. Vi har försökt och försökt med flaskan (jag har försökt hålla mig undan så att de inte ska dofta gottig mamma), men hon tittar på oss som om vi vore tokiga. Hon biter på nappen, men verkar ha glömt hur man suger. Knasigt. Det blir mysig hemmakväll istället.



Kram

2010-01-17 @ 16:12:47
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Frida

Heej.. Brukar läsa din blogg :) har en liten alvin som är född 23 oktober :) tänkte bara tipsa om att dom säljer babybadbyxor i badhuset. finns massa olika stl minsta är 6 - 8 kg tror jag. finnssupersöta. även rosa.. kostar bara 80 kr.. köpte ett par blåa med flodhästar på till alvin :)

2010-01-18 @ 08:25:50
Postat av: Therese

Vilken fin bodysuit hon har på sista bilden ;0)

2010-01-20 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0