Surprise, surprise!

God kväll på er!

Fick en trevlig överraskning här på e.m när Fredde kom hem från jobbet!
På fredag vid 6-tiden(morgonen)så sticker vi iväg för att bo på hotell över natten. Men jag har ingen aning om vart vi ska:-). I LOVE överraskningar!! Så det visar sig var vi hamnar:-).
Det är min lilla julklapp som ska utnyttjas, om ni kommer ihåg den med hotellövernattning+shopping?!

Ååå, så härligt att få komma bort lite från hemmet och se lite annat. För sista månaderna så har jag ju i princip bara varit hemma (läs isolerad) och mest inne pga kylan och svinsmittan! *USCH*
Men nu ska jag banne mig få komma ut och röra lite på mig:-). Äta god mat och shoppa lite! Gabriel blir hemma med farmor & farfar. Roligast för honom och lugnast för oss:-). Men lilltösen hänger på. Hon går ju ingenstans, om man säger så, hi, hi!
Sen varken kan eller vill jag lämna bort henne eftersom jag ammar fortfarande.

Man behöver såna här trippar lite då och då för att funka däremellan. Ialla fall jag. Tror jag skulle tappa all energi av att bara vara "hemma" dag ut och dag in. Så på fredag ska här tankas ny energi:-).

Ha det gott allihopa♥

/Frida




Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh va mysigt! Jag och Danne brukar också göra "småtrippar" till stockholm ibland och stanna över på hotell. Äta gott, shoppa, strosa och bara ha det riktigt skoj. Det behövs! Kramis

2010-01-20 @ 08:31:52
URL: http://sofienormark.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Det låter underbart Frida, det är du (ni) verkligen värda! Njut av varandra och ha det så gott!

Kram

2010-01-20 @ 20:18:38
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0