Egypten here we come!

Wiiii!! Hej på er ska jag väl kanske säga först:-)

Men jag är så himmlans glad för nu har vi prel. bokat två veckors semester i höst till Egypten, Hurghada!
Ett femstjärnit hotell med Bamseklubb, All Inclusive och ett underbart poolområde! Först tänkte vi åka nu i maj, men vi tycker lilla Greta ska växa till sig lite mer. Och till hösten blir hon ju ialla fall ett år.

Så när vi nu bokat den här trippen så tänkte vi att det skulle va roligt om så många som möjligt i familjen/släkten kunde hänga på:-). Så nu är det ivägmailat en inbjudan till alla. Så vi hoppas vi blir så många som möjligt som hänger på!
Vilken resa det kommer bli, och vilket liv det kommer bli på hotellet när familjerna Utter-Eriksson slås ihop!!

Så jag säger bara; Håll undan för nu kommer vi Egypten!

Frestar er lite med några bilder:-)

Kram på er!


                 Jo, här kan man ju tänka sig att plaska nån timme om dan:-)


                                Varför inte en god middag här med nära & kära!


                                          Snorklingen sägs vara kanon här!


                                                 Pyramiderna är ett måste!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ser underbart ut och det låter så härligt att resa med hela storfamiljen sådär.



Vi är också sugna på att åka någonstans...



Det känns som om jag är på bättringsvägen, hör av mig senare i veckan så bestämmer vi en dag!

Kram

2010-01-04 @ 22:42:37
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Lina

NEJ jag blir inte det minsta avundsjuk! USCH så hemskt det såg ut där ;)

2010-01-06 @ 21:01:18
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0