God förmiddag

Hej igen!

Kusinbesöket igår blev inte så långt som jag hade hoppats! En av Pernillas söner blev tyvärr sjuk så igår kväll blev hon tvungen att åka hem igen. Så det blev aldrig nån övernattning:-(.
Men Gabriel och Fanny hann både leka, bada i badkaret, se en film och bli osams:-). Så jag tycker dom fick ut mycket av dagen ändå, ha, ha, ha!
Nåja, det blir fler svängar. Men det är ju så roligt när vi väl träffas. Tack kära kusin för ni kom:-)

Idag blir det lite förberedelser inför morgondagen, ska tvätta lite och packa väskan. Ser sååå fram emot detta!
Så nu lär jag sätta fart!

♥Ha en bra dag kära läsare♥
 
/Frida


Lilla Fanny vid matbordet igår kväll


P.s Pernilla har numera börjat blogga! Jag lyckades lura in henne i träsket med start igår:-)
Besök gärna bloggen och kommentera, då blir hon glad!
Här är länken:

http://rydoff.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0