God morgon tisdag

Utvilad idag igen:-). Greta har den senaste veckan sovit till 5-6 i ett sträck. Hon somnar ca 20.30-21.30 på kvällarna. Börjar lite smått hoppas att det kanske blir till en rutin?! Men man ska nog inte tänka tanken:-). Dom små liven kan komma på nya andra rutiner väldigt snabbt igen;-).

Förresten, tror jag börjar tappa en massa hår nu efter graviditeten. Det föll en hel del i duschen igår kväll.  
Skit också! Kan man inte få behålla det tunna, enda lilla nordiska hår man har på skallen, grrrrr!!
Nej, jag ska inte klaga. Det växer ju ut nytt. Det tar ju bara några år;-). Ialla fall på mig!

Ha en fin dag allihopa!

/Frida


Greta kör på grönt idag:-). Hon har fortfarande kvar en del att
växa i stl 62.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilken söt tjej!

Är hon inte sugen på ett Sthlms besök snart?! =) Det går ju inte så bra för oss att ses när jag är i dalarna...

Kramar till hela familjen

2010-01-19 @ 20:48:51
Postat av: Jessica

Nämen så fin!!!



Min dottter somnade vid 21 igår..vaknade 01 och åt sen nu strax efter sex...pigg som en ärta!! :P



Kram

2010-01-20 @ 06:59:11
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vilken sötnos!

2010-01-29 @ 10:24:33
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0