Idag har det flytit

Hej allihopa!

Idag har jag fått mycket gjort:-). Lämnade Gabriel vid 13-tiden till dagis. Greta somnade så skönt i vagnen påväg dit. Gick hem igen och städade bort julen och kastade ut granen:-). Skönt nu när det är gjort.
Nu känner jag att jag vill ha lite vår här hemma:-). Och just nu så är jag väldigt för vitt. På både inredning, möbler, väggar m.m. Det är fräscht, ljust och tidlöst! Det kommer jag satsa hårt på här hemma framöver.

Jag har även hunnit måla litegrann hemma här på trappräcket som redan är vitt sen tidigare men som behövde en uppfräschning. Det blev riktigt bra! Hann sen förbereda middagen och vid 16-tiden for jag iväg för att hämta Gabriel igen på dagis. Det har varit lite lugnare hemma här idag med Gabriel. Men fortfarande så jobbar jag på att få honom att lyssna och göra som jag säger. Det är ett riktigt projekt emellanåt kan jag säga!
Nu sitter han i badet med pappa och jag har en liten stund för mig själv:-). Greta ligger på soffan bredvid och gurglar och pratar men börjar tröttna så smått!

Hoppas ni haft en bra dag!

/Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0