Kan inte låta bli...

Hej!

Kan inte låta bli att skriva lite här medans jag väntar(tror jag blivit besatt?!) på Fredde som är och handlar:-). Vi har hunnit shoppa, bubbla och gjort oss iordning för att bege oss ut och äta lite god mat! Vi har bokat bord på en mysig restaurang i Gamla stan vid 19-tiden. Slänger med en bild på mig i mina nya stövlar och jeans från shoppingen idag:-). Nu ska vi bege oss!

Ha det gott allihopa!

/Kram Frida


             Jeansen är från BIK BOK och stövlarna från Belle.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg du är!!



Hoppas ni hade en trevlig kväll igår.



Kram

2010-01-23 @ 15:11:05
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Pernilla RydoffJansson

Jaja, du är sjuuukt snygg, men jag är inte långt efter. Snart. =) Va härligt ni verkar ha haft, det är du väl värd. Puss o kram kära vän. Vi hörs.

2010-01-25 @ 08:45:29
URL: http://rydoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0