Lite hudvårdstips....igen:-)

God morgon!



Har lämnat Gabriel till dagis och ska snart börja göra mig iordning för dagen! Vi väntar ju som sagt besök av Jessica & barn idag:-). Och medans jag väntar så tänkte jag bara tipsa er om en bra sida där jag precis beställt lite nya hudvårdsprodukter:-)
Ni vet ju att jag har varit flitig användare av Mary Kays produkter. Men nu så har jag gått över till ett märke som heter REN. Ska tydligen vara riktigt bra grejer! Så det ska bli skoj att prova dessa produkter!

Jag blev rekommenderad dessa produkter för ett tag sen av min hudterapeut. Men eftersom jag haft kvar av mina gamla så vill man ju inte bara köpa nya sådär. För grejerna är ju inte gratis precis! Men nu är dom slut så jag tog tillfället i akt, för utan hudvård kan jag inte vara!

Här kommer ialla fall länken till en bra sida där produkterna finns att beställa:

http://www.hudoteket.se/                          

Hoppas ni alla får en skön tisdag♥                                                

/Kram Frida

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni haft en mysig dag!



Jag ska på mary kay-pary imorrn, är det någon produkt som du rekomenderar sådär extra. Känner lite spontant att jag inte kommer ha råd med så mycket, men är det någon produkt som är extra bra att ha? ;-D

Kram

2010-01-26 @ 16:50:01
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Frida Utter Eriksson

Sandra: Svårt att välja en produkt som är särskilt bra eftersom alla är bra ihop:-)

Men om jag ska välja något så får det nog bli dag- och nattdroppen. Dom är tyvärr bland dom dyraste i sortimentet. Men känns otroligt lyxiga! Ett annat tips jag kan ge dig är hand-kitet om du vill skämma bort dina händer lite:-). Det består av tre olika produkter som används ihop och resultatet blir verkligen silke! Men se upp lite med kitet med tanke på att du har känslig hy, då man har tillsatt lite parfym i det! Fråga innan. Lycka till:-)

Kram!

2010-01-26 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0