Sängen kallar...

Hej!

Nu tryter krafterna kan jag säga. Dagen har varit hektisk framförallt med Greta som inte alls varit som hon brukar. Lilla stackars tjejen har varit nästintill otröstlig hela dagen, vet inte riktigt varför. Kan ju vara många olika saker. Men vid 21-tiden somnade hon som en stock! Helt utmattad. 

Från det ena till det andra, som man brukar säga:-). Tapetseringen blev kanon kan jag lova! Svärmor gjorde ett toppenjobb:-). Vi är supernöjda! Tack för hjälpen Annette! Visar bilder på resultatet sen.

Imorgon kommer lilla Eira och mamma Sandra igen:-). Ska bli superkul att träffas igen. Det var ju typ en månad sen. Så jag tror vi båda kommer tycka att tjejerna blivit stora! Vi kommer nog ha massor att prata om (som vanligt) och vi hinner nog pimpla lite latte också!

Nej, nu skriker verkligen sängen på mig:-)

God natt på er!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0