Trött på det moderna

Hej!

Har som vanligt lämnat Gabriel vid 13-tiden till dagis. Även idag promenerade vi med vagnen. Vädret är ju underbart här med solsken och inte alltför kallt. Så det är bara att passa på!

Undanstädningen av julen igår har gjort att jag som sagt fått ett sug efter lite vår här hemma. Så jag har beställt lite nya gardiner till köket från Jotex. (Se bilder) Romantisk stil med spets och knytband. Passar bra att bryta av lite mot det moderna som det är mycket av här hemma. Och faktiskt så har jag börjat tröttna på den där stela, trendiga stilen man sett alldeles för mycket av sista tiden. Nej, nu blir det mer romantisk lantstil här hemma! Och vitt då såklart:-).

Jag har även beställt några nya plagg till Greta också(se bilder). Både sånt hon kan ha nu och till våren.
För övrigt så händer det inte så mycket här hemma idag förutom de vardagliga sysslorna då såklart:-).
(Vet inte varför bilderna kommer så långt ifrån varann, man ser inte bilderna så på förhandsgranskningen!)

Ha en bra onsdag!

Kram på er:-)

/Frida


              Vårfint till köket!


                  Vårfin liten jacka!

                      

             Söt liten blus:-)                      Och matchande jeans!







                                                                                                                     
   
    









   

 


 
                             Ja, jag har faktiskt beställt setet i grönt:-)   



     Å, så lite rosa förstås!



 

 

 





 

 


 

 

 

 













                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag beställde oxå det setet fast i orange. Och blusen med. Men Hello Kitty? Nej Frida, det går fet bort :D:D

Fast jag har några kläder med den där sablans katten på, men tro inte förrän sekund att jag har köpt det själv! :D:D

haha



pöss

2010-01-13 @ 19:16:43
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Frida Utter Eriksson

Ha, ha, ha!! Jag har t.o.m den sablans katten själv på några tröjor:-). Och så har vi (jag & Greta) en varsin väska i samma modell med Kitty på:-). Du kommer nog snart handla något själv med katten på ska du se;-).



Puss på dej du!

2010-01-13 @ 20:37:43
Postat av: Jessica

GLÖM!!! :P

2010-01-14 @ 18:33:02
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0